perjantai 3. toukokuuta 2013

Hei, olen addikti. Nimittäin salkkariaddikti ja uskallan sen jopa myöntää näin avoimesti. Mun arki-illat rakentuvat aina niin, ettei mikään osuisi salkkareiden päälle, korkeintaan se syöminen, mutta meillähän voi katsoa telkkaria myös keittiön pöydästä käsin ;) Tänäänkin tässä laitettiin hyvissä ajoin ruoka ja koska mullon koulutehtävänä lukee yksi opinnäytetyö (sosiaaliala, AMK), niin totta kai kiirehin sen lukemista, että salkkareiden jälkeen ei tarvitsisi jatkaa.. MUTTA, perjantaisin ei näköjään enää esitetä salkkareita. You've distroyed my life..

En sanois, että salkkarit ois mikään maailman paras ohjelma, mutta sen voin luvata, että ainakin koukuttavuutta siitä löytyy! Jos et katso yhtä tai kahta jaksoa, olet jo auttamattoman pihalla. Mutta siis mun oma Salkkaritlovers-elämä on ollut hyvin monimutkainen. Alussa salkkarit eivät suuremmin kiinnostaneet minua (siis sillon, kun ne alko) ja kiinnostuin enemmän vasta yläasteen aikoihin. Tässä vaiheessa oli jo monta hyvää jaksoa menetetty. Yläasteen jälkeen muutin kaupunkiin opiskelemaan ja eihän minulla opiskelijana ollut teleapparaattia, joten 3 v tuli elettyä taas ilman. Lakin saatuani siirryin nykyiseen kaupunkiini opiskelemaan ja vasta nyt n. vuoden päästä siitä saimme avopuolisoni kanssa lahjaksi television (Kiitos appivanhemmat!) Ja addiktio palasi!

Vappuna ei ollu salkkareita, ei myöskään tänään. Ehkä minun pitää ottaa rauhoittavia esimerkiksi Gleen muodossa, jotta jaksan odottaa taas maanantaihin klo 19:30. Mutta viikonloppu on alkanut, parempi nauttia siitä! 

PS. tänään ostin kirpparilta NEONpinkit urheilushortsit. Kyllä muuten maittaa kohta lenkkeillä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)