perjantai 19. joulukuuta 2014

Mie oon viimein valmis!

Muikea juhlalook


Eilen se tapahtui; viimein sain sosionomin paperit kouraani ja fiilis oli huikea! Kolme ja puoli vuotta itkua, naurua, stressiä ja onnea oli takanapäin. Itse valmistujaiset olivat onneksi suht tiiviit, sillä kukapa jaksaa istua napottaa aloillaan monta tuntia. Onneksi tarjoilut veivät sitten tuota istumisen harmitusta pois ;)

Toisaalta fiilis on haikea, sillä tutustuin opintojeni aikana aivan huippuihin, ihaniin ihmisiin, joista osaa en todennäköisesti  tule näkemään enää. 

Minulla ei myöskään ole mitään arkea rutinoittavaa kaavaa; ei kahdeksaksi koululle ja kolmen jälkeen pois. 

Kaipaan myös hassuja hetkiä etenkin luovien tunneilta. Meidän ryhmä nimittäin osasi irrotella!

Olen todella onnellinen, että sain kulkea tämän matkan juuri STSNS11B-ryhmän kanssa, sillä olen kasvanut opintojeni aikana todella paljon ja te olette auttaneet minua siinä. 

Olette ihania <3



Meidän perheen juhlajuomat. Isille ja äidille kultaskumppaa ja pienelle miehelle maitoa, vaikka hän olisikin kovasti halunnut maistaa äidin lasista..


Jatkot on aina parhaat
Alex odotti äitiä kotona :)






2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi :)