torstai 1. elokuuta 2013

Happy birthday to me!

Ei ole tullut ihan hetkeen taas kirjoiteltua, kun on ollut tentti- ja tehtävähässäkkä päällä, mutta nyt on taas aikaa, kun on synttäritkin ja kullan työpäivän ajan oon hengaillu vaan yksin kotosalla. Yksinäisyys ei ole juuri haitannut, nytkin on tonnikalapiirakka uunissa, josta myöhemmin lissää :)

Minua tämä vanheneminen ei ahista yhtään, enemmänkin oon iloinen aina kun täytän vuosia, oon varmaan ainut! Miusta on mukavaa, kun minut on otetaan paljon vakavammin, kun oon vanhempi ja muutenkin, kun oon ollu  aina aikamoinen babyface. Joten vanheneminen kunniaan!

Piti vielä ottaa vanhenemiskuvat, ettei ihan jää unholaan. Mutta- näytän edelleen nuorelta, joten teinipeili oli pakollinen!! :) Taustalla sotkunen makkari, koska oli vaikee päättää, mitä laittaa päälle!


 Paita Cubus, Legginsit H&M, kaulakoru New Yorker, rannerenkaat kirpparilta, nilkkurit Skopunktenista


Ville ilmoitti, että haluaa hommata miulle synttärikakun, joten en päässy sitä leipoo, joten piti keksiä Plan B: Chilitonnikalapiirakka! Alla ohje, koittakaa saada selvää (voin toki selventää tarvittaessa)
Tää on tositositosi hyvää!!




Ihanaa torstaita kaikille! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)