perjantai 3. lokakuuta 2014

Äidin hurvittelupäivä

Sanalla sanoen minä olin eilen illalla aivan naatti. Siis todellatodella väsynyt kaikkeen. Illalla ilmaisin Villelle pienen varovaisen toiveen omasta ajasta. Sieltä suunnasta näytettiin vihreää valoa,joten tänään minulla olikin sitten ns. "Vapaapäivä".

Vapaan kunniaksi päätin lähteä kaupungille pyörimään,sillä viime kerrasta oli jo hyvä tovi. Sitä paitsi ajattelin,että olen ansainnut jotain kivaa ihan vain itselleni. Ehdin 11 bussiin ja hurautin kaupunkiin! Ja jouduin jopa tällä kertaa maksamaan bussista,sillä vauva jäi vaunuineen isän hoiviin. Mutta sainpa ainakin valita oman istumapaikkani ;)

Keskustaan päästyäni suuntasin ensimmäisenä kirpparille. Äidin oma päivä ja löysin Allulle kaksi paitaa.. niin tyypillistä! :D Sieltä sitten oli hyvä siirtyä kauppakeskukset tarkastaa. Oon jotenkin tosi huono ostaa mitään uutena,vaan suuntaan suoraan alelaareille. Onnekseni näitä löytyi riittävästi ;)

Löysin paljon mukavia asioita,vaikka mitään en juuri lähtenyt etsimään. Tärkeämpää oli saada aikaa vain itselleni. Ajatella jotai muuta kuin vauva-arkea. Ottaa irtiotto. Olla miettimättä,että kohta pojalla on jokin hätänä. Sain kallisarvoista aikaa ladata omia akkujani. Vaikka jalat kiittivät parin tunnin kävelyrumbasta,olin äärettömän rauhoittunut ja onnellinen palatessani kotiin. Ymmärsin,että tarvitsisin itselleni omaa aikaa useamminkin,että jaksan paahtaa opparia eternpäin vauva-arjen ohella. Vaikka olin väsynyt,jaksoi puuhailla aivan eri tavalla Alexin kanssa. Tunsin oloni pitkästä aikaa vähemmän ahdistuneeksi.

Mietin,miten saisin aikaa vain itselleni. Tämähän on vain järjestelykysymys ja aika iisi sellainen,jos tarkemmin miettii. Ehkä minä sitten ensi viikolla lähden vaikka lenkille ilman niitä vaunuja,vaikka niiden kanssakin ulkoilu on varsin mukavaa ;)

Ostokset. Tuli muuten aika surkee kuvanlaatu näköjään

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)