keskiviikko 24. kesäkuuta 2015

Loppuloman bucket list

Sehän loppuu ennen kuin varmasti huomaankaan. Se loma siis. Jäljellä reilu kuukausi, jolloin olen vielä vapaalla jalalla. Ottaako rennosti vai tehdä kaikki maailman asiat kerralla? Monissa blogeissa on vilahdellut kesän bucket listejä reilu kuukausi takaperin. Minä tein omani koskien näitä 47 lomapäivää. Kyllä, olen laskenut! :D Näinä viimeisinä päivinäni minä aion..

Käydä ainakin kerran rannalla ja jopa uidakin (kunhan vesi ensin lämpiää tarpeeksi tälle vilukissalle)
Olla bikinikunnossa=vetää bikinit päälle ja nauttia auringosta ilman ahdistusta
Syödä paljon jäätelöä
Urheilla jätskikaloreita vähän pois
Tuunailla projektejani valmiiksi
Laulaa! Uskokaa tai älkää, tätä minulla on ollut todella ikävä! Siis ihan oikeiden laulujen laulamista, ei vain niitä jänöjussin mäenlaskuja tai hämähämähäkkiä.
Syödä mansikoita niin paljon, että maha tulee kipeäksi
Uusia vaatekertaani
Kävellä paljain jaloin 
Nauraa rutkasti
Nuuskutella ystäväni pienen pientä vauvaa <3 <3
Maalata jotain abstraktia
Olla polttamatta itseäni auringossa, mikä epäonnistuu joka kesä
Löytää uudet balleriinat
Kierrellä kirppiksiä
Pussailla isimiestä
Pussailla pikku miestä
Nauttia Alexin riemukkaista touhuista
Stressata vähän vähemmän
Muistaa, miten hyvä tyyppi itse asiassa olen
Antaa itselleni omaa aikaa
Kokeilla pitkästä aikaa rullaluistelua (en ole edelleenkään saanut aikaiseksi...)
Möyriä metsässä tutkimassa luontoa 
Juhlia 23-v synttäreitäni 
Istua hiekkalaatikolla vuoroin rakentamassa ja hajoittamassa maailman hienointa hiekkataideteosta
Lakata kynteni (viimeksi näin kävi ennen ristiäisiä)
Muistaa, että jokainen päivä on yhtä arvokas, oli se millainen tahansa
Olla onnellinen. 

Olipas siinä. Katsotaan sitten elokuussa montako on tullut ruksittua ;)


1 kommentti:

Kiitos kommentistasi :)