keskiviikko 15. heinäkuuta 2015

Reppureissulainen

Fiilis on kuin ala-asteella: minulla on ihka uusi reppu syksyksi! Tosin tänä syksynä en suuntaa enää koulun penkkiä kuluttamaan, vaan lähden aivan oikeisiin töihin, siis ihan aikuisten oikeesti. Enää kyseessä ei ole pieniä kesätyöpätkiä siellä sun täällä ja ei varsinkaan mansikkamaalla tai puhelinmyyntifirmoissa, siis yhtään niitä töitä tekeviä väheksymättä. Ne ei vaan ollu mun juttuja, ei tosiaan. On samalla ihanaa ja pelottavaa päästä levittämään siipensä ja lennähtää työelämään. Se on kuitenkin uusi, outo maailma ja minä "vasta" valmistunut sosionomi. Pakosta sitä miettii, miten siellä päikkärissä tulee pärjäämään, mutta eikös kaikki pärjää aina omalla tavallaan? Alku aina hankalaa ja virheistä oppii.

Mutta niin, siihen reppuun palatakseni: se tuli eilen postissa. Postimies soitti ovikelloani ja antoi sen käteeni (paketoituna tietysti) sanoen sen tulleen pitkän matkan takaa, toivotti hyvää päivänjatkoa ja lähti. Mun reppu tuli vihdoin ja viimein Kiinasta. Fiksut ja filmaattiset tässä vaiheessa jo arvaavatkin, että reppu tilattiin Ebayn ihmeellisestä maailmasta. En jaksanut lähteä etsimään reppua lähikaupoista, sillä ne, mihin olin jo aiemmin törmännyt, eivät miellyttäneet silmääni laisinkaan. Halusin jotain erilaista, jotain mikä olisi kuin osa minua. Ja tuon minä sinne virtuaaliseen ostoskoriin sitten viimein nakkasin yli tunnin selailujen päätteeksi. Ja onneksi nakkasin, sillä se on I-H-A-N-A!

Reppu on siis kuviollinen kangasreppu nahkaisilla olkaimilla ja yksityiskohdilla. Se on reilun kokoinen, joten tänäänkin siellä kulki reippaasti kaikki meidän vierailutavaramme vaihtovaatteineen ja vaippoineen. Repussa on yksi iso tasku sekä kaksi pientä tuossa edessä ja sen sisältä löytyy myös pikkutasku esimerkiksi hygieniatarvikkeille, plussaa siitä! Joku voisi sanoa repun olevan rimpula, mutta siinä ei ole tarkoituskaan kantaa mitään viikon kauppaostoksia. Lähinnä kalenteria, lompakkoa, vesipulloa ja avaimia, mitä siellä töissä nyt sattuu tarvitsemaankaan. Ja tuo on oikeesti yllättävän hyvä kantaa, paljon parempi kuin nykyinen risa laukkuni, ja täten semiergonominen. Siis aivan täydellinen koulutyöreppu! <3






Siellä se nyt odottaa tuolla nurkassa uusia, jännittäviä seikkailuja!

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi :)