maanantai 9. maaliskuuta 2015

Askeleet


Olet elämäni valo. Valo,joka valaisee läpi pimeyden ja udun.
Olet maailmani.
En kaipaa mammonaa,en maallista omaisuutta,sillä minulla on Sinut. Poikani. 
Lapseni,olet kallein jalokiveni. Vielä hiomaton timantti,joka tosin kirkastuu päivä päivältä.
Olet suurin ylpeyden aiheeni ja parasta,mitä olen saanut aikaan. 
Olen etuoikeutettu,sillä saan seurata kasvuasi ja kehitystäsi. Näin kuinka nauroit ensimmäisen kerran ja kuinka viime päivinä olet ottanut ensiaskeleesi. 
Olen itkenyt ilosta. Pyyhkinyt poskilleni valuneita onnenkyyneliä,kun olet kummeksinut niitä. Halannut sinua ja kertonut,kuinka taitava poika sinusta on kasvamassa. Sillä ethän sinä ole enää vauva,vaan suuri seikkailija.
Seikkailija,joka ihmettelee ikkunasta paistavaa valoa ja isäsi varjoa. Seikkailija,joka tutkii paikan kuin paikan rohkeasti mitään pelkäämättä.
Tiedän,että tulet selviämään elämässäsi,sillä olet määrätietoinen. 
Olet omanlaisesi,kaunis yksilö. 

Vaikka aina en sitä muistakaan kertoa,rakastan sinua koko sydämestäni,joka ainoalla solullani.
Rakastin sinua jo ennen syntymääsi ja valloitat minut aina vain uudestaan ja uudestaan. 
Vaikka välistä on vaikeaa,hymysi korvaa kaiken mielipahan tuhannen auringon voimalla.
Naurusi saa unohtamaan kaiken muun.
En hylkää sinua koskaan ja taistelen luodakseni sinulle parhaan mahdollisen elämän. Tahdon tarjota sinulle vain ja ainoastaan parasta.

Olet ottanut ensimmäiset askeleesi. Varovaiset ja hatarat,mutta silti niin voimakkaat. 
Elämänpituinen matkasi on vielä alussa.
Elä pelkää maailmaa poikani. 
Vaikka et minua aina näkisikään,olen aina kanssasi.
Viimeiseen hengenvetooni asti.


1 kommentti:

Kiitos kommentistasi :)